Retourneren

Het is altijd vervelend wanneer je niet blij bent met je ontvangen bestelling. Ik probeer een zo duidelijk mogelijke foto en omschrijving te maken, maar ik kan helaas niet uitsluiten dat de producten anders over komen op de foto dan in het echt. Wil je iets terugsturen dan hoor ik graag waarom (dit is echter niet verplicht!), zodat ik wellicht iets kan aanpassen c.q. verbeteren. Mocht je iets retour willen sturen dan heb je daar natuurlijk altijd het recht toe mits:

· Je binnen 14 dagen na ontvangst retourneert

· Producten dienen in originele verpakking retour gezonden te worden zonder beschadigingen.

· Producten dienen ongebruikt te zijn (anders kunnen we je retour niet in behandeling nemen)

· Kosten voor het retour sturen kunnen in dit geval niet worden vergoed

Bij retournering en keuze voor terugbetalen, wordt het bedrag minus de gemaakte verzendkosten binnen 14 dagen met dezelfde betaalmethode als waarmee je de bestelling hebt gedaan, teruggestort op jouw rekening.

Hoe kun je een pakketje retourneren?

Stuur een email naar info@het-kaarsenhuisje.nl met de melding dat je iets wilt retourneren en evt. de reden. Zorg dat de producten die je retourneert in de originele verpakking zitten (anders kan ik je retour niet in behandeling nemen). Gebruik ook de verzendverpakking opnieuw (dat scheelt weer kosten) en zorg ervoor dat je het pakket aan alle kanten goed dichtplakt (zoals deze is verstuurd).

1. Stuur het te retourneren artikel naar onderstaand retour adres (verzendkosten zijn voor eigen rekening).

2. Wanneer ik het product goed*) heb ontvangen, krijg je een bevestiging per mail en zul je het bedrag binnen 14 dagen retour gestort krijgen.

*) Mocht het product beschadigd bij mij retour komen, dan kan ik enkel de restwaarde van het product terugbetalen, en moet ik de schade in mindering brengen. Zorg er daarom altijd voor dat de producten goed worden verpakt bij het retourneren.

Retouradres: Het Kaarsenhuisje T.a.v. Yvonne Mühlhaus Willem Klooslaan 8 1422 JX Uithoorn

Beschadigd of kapot artikel bij ontvangst?

Neem in deze situatie altijd eerst contact op via info@het-kaarsenhuisje.nl en stuur een foto van de verpakking (binnen- en buitenkant van de doos), de inhoud zoals je deze aantrof en de evt. beschadigingen van het artikel. Stuur het artikel retour naar bovenstaand adres. Wanneer ik het artikel ontvangen heb zal ik je een nieuw exemplaar toesturen. De retourkosten voor verzending die door jou zijn gemaakt worden in dit geval vergoed*. Deze worden terugbetaald met dezelfde betaalmethode als waarmee je de bestelling hebt gedaan.

Let op: de bestelling dient met dezelfde frankering retour gezonden te worden, als waarmee het ontvangen is. Niet geldig op het over-frankeren van de zending, zoals bijvoorbeeld verzekerd of aangetekend.

Heb je verder nog vragen, stuur mij dan gerust een berichtje!